Yes Prihatin Telefon Percuma

SEMAKAN STATUS PERMOHONAN SMARTPHONE PERCUMA. Penerima bantuan BPR atau B40 khusunya kini boleh menuntut smartphone percuma melalui Bantuan Jaringan Prihatin yang ditawarkan oleh syarikat telekomunikasi YES.


Bantuan Jaringan Prihatin Yes Tuntut Telefon Pintar Percuma Dengan Yes

Antara pelan yang ditawarkan adalah.

Yes prihatin telefon percuma. Anda boleh membuat semakan dengan melayari httpslcsyes. Belajar Dari Rumah Keluarga. Cara Mohon Semak dan Tebus Program Jaringan Prihatin.

1052021 YES dengan kerjasama Shopee dalam program Jaringan Prihatin menawarkan telefon pintar dan data percuma kepada golongan B40. 852021 Bantuan Jaringan Prihatin Telefon Pintar YES. Baru-baru ini satu pengumuman telah diberikan oleh Yayasan YTL foundation yang mana di bawah Inisiatif Belajar Dari Rumah atau Learn From Home Inisiative anjurannya untuk memberikan telefon percuma.

Teruskan membaca info menarik yang dikongsikan di halaman Mingguan Kerja ini. Sila masukkan nombor telefon berdaftar. 752021 YES prihatin memberi telefon internet.

752021 YES dengan kerjasama Shopee dalam program Jaringan Prihatin menawarkan telefon pintar dan data percuma kepada golongan B40. RM50 shopee tanpa sebarang bayaran dibawah inisiatif Jaringan PRIHATIN Kerajaan kepada keluarga dan individu B40 selama satu tahun. 382020 Tatacara permohonan telefon pintar percuma B40 bagi pelajar sekolah dari ytl foundation.

Yes Prihatin Belajar Dari Rumah Individu RM150 Yes Prihatin Belajar Dari Rumah Keluarga RM300. 752021 Sehubungan itu syarikat telekomunikasi YES menyambut baik inisiatif kerajaan ini dengan memperkenalkan program YES PRIHATIN. YES juga akan memberikan akses percuma ke kandungan Belajar dari Rumah YTL Foundation melalui Aplikasi Mudah Alih FrogAsia sepanjang tahun dengan spesifikasi telefon yes yang.

Bukan itu sahaja penerima akan diberikan akses untuk pelbagai kandungan pendidikan Learn-From-Home Yayasan YTL secara percuma selama setahun tanpa sebarang payaran. Register via MyYes App for a seamless registration experience. Cara Permohonan Bantuan Telefon Pintar 2021 YTL Foundation.

2212021 Anda perlu mengemukakan tangkapan skrin status penerimaan Bantuan Prihatin Nasional BPN ibubapa murid yang tertera sebagai LULUS dengan jumlah bantuan bernilai RM 1600. Welcome to Status Check System. Malah YES meningkatkan lagi tawaran ini dengan memberikan set lengkap untuk berhubung ke internet.

1052021 Anda hanya perlu membuat permohonan melalui laman rasmi YES atau hubungi 018 3333 303 dan pihak YES akan menghantar telefon pintar dan kad SIM YES PRIHATIN kepada anda yang berjaya memohon secara percuma. 552021 Ini bermakna anda dapat menikmati bantuan kredit telekomunikasi telefon pintar atau smartphone di bawah program jaringan prihatin bernilai RM180 RM300 secara free dan percuma tidak kira anda bujang pelajar IPT pelajar sekolah menengah golongan b40 samada di negeri Melaka Kuala Lumpur KL Selangor Sabah Sarawak Perlis Kelantan Terengganu Johor Negeri. Cara Mohon Semak dan Tebus Program Jaringan Prihatin.

793634-V POWERED BY YTL YTL Communications Sdn. 3052021 YES bekerjasama dengan pihak Shopee di dalam program Jaringan Prihatin menawarkan anda telefon pintar dan data percuma kepada golongan B40. Yes adalah rangkaian yang prihatin rakyat.

Inisiatif LFH - SIM Percuma dengan Data Inisiatif LFH - Telefon Percuma dengan SIM Inisiatif LFH - SIM Percuma ICSS Inisiatif LFH - SIM Percuma Universiti Inisiatif LFH - Guru Program YES Prihatin. 1552021 Ikuti perkongsian di bawah untuk maklumat lanjut penebusan telefon pintar dan data percuma dan data percuma YES. YES menawarkan kemudahan berikut kepada pemohon yang layak.

Anda hanya perlu membuat permohonan melalui laman rasmi YES atau hubungi 018 3333 303 dan pihak YES akan menghantar telefon pintar dan kad SIM YES PRIHATIN kepada anda yang berjaya memohon secara percuma. Ada lagi penerima pula akan diberikan akses untuk pelbagai kandungan pendidikan Learn-From-Home Yayasan YTL secara percuma selama setahun tanpa sebarang bayaran. Untuk Memohon KLIK SINI.

Bukan itu sahaja penerima akan diberikan akses untuk pelbagai kandungan pendidikan Learn-From-Home Yayasan YTL secara percuma selama setahun tanpa sebarang payaran. 1562020 Untuk maklumat tambahan pemberian telefon percuma akan disertakan dengan data sebanyak 120GB. Pelan Jaringan Prihatin kami direka khusus untuk keluarga B40 dengan pelbagai tawaran secara percuma seperti telefon pintar data aplikasi pendidikan dan banyak lagi.

2152021 TAWARAN YES PRIHATIN Telefon pintar percuma bagi sati individu Data 15GB Percuma setiap bulan Baucar RM50 dari Shopee Aplikasi Pendidikan Tempoh Sah hanya 12 Bulan. Program ini menyediakan telefon pintar percuma data percuma dan kandungan pelajaran percuma kepada golongan B40 selama. Juga selain dengan bantuan telefon pintar ini para ibu bapa boleh membuat permohonan BPR 2021 yang baru sahaja dibuka pada 15 Januari yang lepas.

Untuk Memohon KLIK SINI. Unboxing Yes jaringan Telefon Pintar Yes 4G jaringan prihatian 2021B40ALTITUDE 3Skrin 5 inciMemori 8GBRAM 1GBCamera belakang 8 megapixleCamera depan 2 meg. UNTUK INFO LANJUT BANTUAN 2021 KLIK SINI.

POWERED BY YTL YTL Communications Sdn.


Dapatkan Telefon Pintar Data Percuma Dengan Yes Prihatin Youtube


B40 Disaran Tuntut Telefon Pintar Data Percuma Guna Cara Ni


Permohonan Semakan Bantuan Smartphone Percuma B40 Secara Online


Yes Prihatin Cara Tuntut Telefon Pintar Data Percuma Yes Khas Untuk Golongan B40 Edu Bestari


Bantuan Jaringan Prihatin Yes Tuntut Telefon Pintar Percuma Dengan Yes


LihatTutupKomentar